Влада Кіровограда дала добро на встановлення півтори сотні рекламних конструкцій у центрі міста

,

1513Виконавчий комітет Кіровоградської міської ради дав дозвіл на встановлення у центральній частині міста 149 рекламних конструкцій. Жителі міста проти такого кроку, мовляв, нині в обласному центрі і без того повно сіті-лайтів і біл-бордів, які спотворюють Кіровоград. Проти свавілля влади виступає і депутат міської ради Артем Стрижаков. Каже, прийняте рішення – ніщо інше, як дерибан.

За словами начальника управління містобудування Вадима Мездріна, це робиться для упорядкування існуючих рекламних засобів, розміщених у центрі Кіровограда, а також «створення гармонійного рекламно-інформаційного середовища міста». Однак, як воно може бути гармонійним, зважаючи на таку кількість рекламних щитів та їхню якість, не уточнює.

Виступає проти рішення виконкому депутат міської ради Артем Стрижаков. Каже, ще до його прийняття запропонував створити робочу групу депутатів, фахівців і членів виконкому, яка б мала напрацювати єдину концепцію розміщення зовнішньої реклами в Кіровограді. Однак його запит із цього приводу в.о. мера, секретар міськради Іван Марковський вперто ігнорує!

– Прийнявши таке рішення і тим самим скасувавши мораторій на розміщення рекламних конструкцій у центрі міста, влада робить все для того, щоб Кіровоград перетворився на рекламну яму, – вважає Артем Стрижаков і додає, що нині за аргумент на користь свого рішення влада може взяти питання начебто надходження додаткових коштів до бюджету. – Але зрозуміло, що це лише привід. Ініціатори такого рішення або вже отримали подяку, або ж рекламні агенції перед місцевими виборами пообіцяли їм певні преференції.

Сьогодні Стрижаков розпочинає акцію зі збору підписів городян проти варварського рішення кіровоградських очільників.

– Ми встановили намети, де збиратимемо підписи городян. Думаю їх буде чимало. Уже сьогодні до мене як до депутата звертається дуже багато людей, котрі категорично проти такого тотального заселення центру міста рекламними конструкціями. Я буду першим, хто відстоюватиме інтереси жителів Кіровограда. Дерибану потрібно покласти край, – заявляє депутат.

На думку Артема Стрижакова, спочатку потрібно розробити концепцію рекламних носіїв, визначити їхній сучасний зовнішній вигляд, а вже потім затверджувати комплексну схему розміщення.

– Місто може заробляти зовнішньою рекламою більше, якщо зменшити кількість конструкцій, але обов’язково зробити рекламу сучасною. Управлінці Кіровограда повинні це розуміти, а не торгувати красою міста, – вважає Артем Стрижаков.
e-max.it: your social media marketing partner