Кіровоградська влада розбазарюватиме центр під біл-борди й сіті-лайти?

,

У самому центрі Кіровограда можуть з’явитися десятки біл-бордів й сіті-лайтів: за кілька тижнів міськвиконком розглядатиме питання про призупинення мораторію на розміщення рекламних носіїв у центрі міста. Відповідний проект рішення вже оприлюднений на сайті міськради.

Прийнявши його і тим самим призупинивши мораторій на розміщення рекламних щитів у середмісті обласного центру, міськ­виконком, згідно з проектом, продовжить власникам дію дозволів, термін яких сплинув, і надаватиме нові. Відтак, біл-борди і сіті-лайти з’являтимуться на Великій Перспективній, Преображенській (від вулиці Пашутінської до Калініна), Дворцовій та на площі Богдана Хмельницького.

– У Кіровограді з 2012 року діє мораторій на розміщення рекламних площ у центрі міста. Зараз влада міста виносить на засідання виконкому проект рішення про призупинення цього мораторію для того, щоб продовжити договори і укласти нові. Це означає, що наше місто знову порине у рекламну яму. У центрі з’являтимуться ржаві величезні щити, які псують вигляд Кіровограда, – пояснює «КП» депутат міської ради Артем Стрижаков і додає, що нині за аргумент на користь рекламних щитів влада міста може використати тему надходження додаткових коштів до бюджету, мовляв, у нинішній скрутний час це буде хорошою ініціативою.

– Але зрозуміло, що це лише привід, – вважає депутат.

Стрижаков каже, термін дії договорів у деяких компаній, зокрема столичних, сплив ще торік. Однак біл-борди і сіті-лайти як стояли у центрі міста, так і стоять.

– Я буду першим, хто відстоюватиме, щоб місто не перетворювали на рекламну яму, а чиновники припинили дерибан центру міста, – каже депутат. – Я не говорю, що з центральних вулиць має зникнути реклама взагалі. Але її повинно бути в рази менше, а естетичний вигляд має відповідати сучасним стандартам.

Тим часом очільник управління архітектури міськради Вадим Мездрін запевняє, що мова про появу нових біл-бордів і сіті-лайтів у центрі міста не йде. Каже, проект рішення про призупинення мораторію ще «сирий», і його відомтво наразі працює над документом.

– Було звернення київського рекламного агентства «Стар» підготувати такий проект рішення і винести на розгляд виконкому. Підстав відмовити їм у нас не було. Ми його підготували. Зараз хочемо доопрацювати, щоб все не виглядало так, як ви говорите – поява нових сіті-лайтів, продовження оренди і тому подібне. Нових біл-бордів і сіті-лайтів у центрі міста не буде, – запевнив Вадим Мездрін і додав, що невдовзі після погодження з усіма службами міськрада оприлюднить новий проект рішення, який, згідно з вимогами законодавства, виконком розгляне за двадцять днів.
e-max.it: your social media marketing partner