Лейбенко готовий створити «гарячу лінію» міського голови Райковича

,

2475Керівник «гарячої лінії» голови облдержадміністрації у 2012­2014 роках Андрій Лейбенко готовий співпрацювати зі своїм конкурентом у першому турі місцевих виборів, а нині – лідером перегонів Андрієм Райковичем після перемоги останнього в другому турі виборів мера Кіровограда. Він упевнений, «гаряча лінія» стане ефективною і суттєво спростить вирішення проблем городян.

Ви вже зустрічалися з Андрієм Райковичем – «КП» про це писала. Розкажіть детальніше, про що домовилися?

Андрій Лейбенко: Андрій Павлович сам запропонував зустрітися і обговорити питання функціонування «гарячої лінії». Він розуміє, що «гаряча лінія» важлива для міста, бо зараз втратився діалог влади із людьми і його треба відновити. Андрій Павлович також розуміє, що це можливість швидкого збору проблем і оперативне їхнє вирішення.

Ми домовилися про те, що після виборчої кампанії у випадку його перемоги, почнемо активно займатися створенням «гарячої лінії» міського голови Кіровограда, яка матиме значно ширші функції і охоплюватиме ще більше питань городян.

Що саме маєте на увазі, коли говорите про розширення функцій?

Андрій Лейбенко: Зараз мова іде не тільки про вирішення проблем, з якими звертаються люди, а й про те, щоб «гаряча лінія» стала «єдиним вікном», куди б можна було звертатися не лише з приводу житлово­комунальних питань, а й, наприклад, за влаштуванням дитини у садок.

«Гаряча лінія» має замінити походи людей до чиновників, оббивання порогів і стояння в чергах. Люди отримають можливість вирішувати свої питання по телефону.

Наше завдання – зробити єдиний механізм, який змусить чиновників працювати. Реакція на звернення буде оперативною, адже міський голова особисто буде в курсі того, що турбує людей.

На вашу думку, «гаряча лінія» мера зможе стати такою ж ефективною, як була «гаряча лінія» губернатора?

Андрій Лейбенко: Людям головне зрозуміти, що для Андрія Павловича надзвичайно важливо, щоб вона запрацювала. Він проявив ініціативу, він, у разі обрання, робитиме все, щоб «гаряча лінія» була ефективною. Це прагнення я в ньому і ціную. У свою чергу я готовий налагодити таку роботу, яка була на «лінії» в облдержадміністрації. Проблем у людей багато і чим раніше ми почнемо працювати, тим краще це буде для жителів Кіровограда.


e-max.it: your social media marketing partner