АгроЕкспо-2015: ще більше площі, ще більше продукції, ще гучніший ярмарок

,

2123Цієї осені, а саме з 1 по 3 жовтня, у Кіровограді вже традиційно проходитиме масштабна сільськогосподарська виставка – добре відома жителям регіону і далеко за його межами – «АгроЕкспо». Третя за рахунком, вона стане ще потужнішою, запевняють організатори, адже за світовим досвідом такі заходи на повну силу розгортаються саме втретє.

Торік «АгроЕкспо» відвідало близько 20 тисяч чоловік. Кіровоградці мусять пам’ятати, як під час проведення виставки містом курсували автобуси, що безкоштовно відвозили усіх бажаючих на Мурманську вулицю, де проходив захід. Аграріїв і пересічних відвідувачів неабияк вразила рекордна площа, відведена під експозиції, а ще – величезний асортимент пропонованих машин та «Покровський ярмарок», на який звезли свою корисну і смачну продукцію виробники з усієї України.

Цього року, обіцяють, усе буде ще масштабніше і ще цікавіше. Більше площі, більша кількість учасників, а отже і продукції, нова лінія техніки від нашого флагмана «Червоної зірки», польові демонстрації, новий майданчик для «аграрних» дискусій, обмін сучасними технологіями і, звичайно, «Покровський ярмарок» із участю народних митців та артистів. Детальніше про цьогорічну «АгроЕкспо» в інтерв’ю «КП» розповів її головний організатор, голова Асоціації українських виробників сільгоспмашин «Украгромаш» Павло Штутман.

«КП»: Цього року масштаби теж вражатимуть? На якій площі проходитиме виставка?

Павло Штутман: Фактично на рекордній для України – це більше, ніж 7,5 гектарів. Виставка, як і раніше, буде некомерційною, на відміну від столичних, де треба платити за участь чималі кошти. Усі збори йдуть на поточні витрати, які покриваються ними лише частково. Крім того, столичні виставки не можуть забезпечити учасників достатньою площею, аби ті продемонстрували свої машини. Зазвичай усе відбувається так: стоїть сіялка, а з рештою продукції відвідувачам пропонують ознайомитися в каталозі. Але ж виробник саме наживо хоче показати свій товар, а споживач – побачити, зокрема, подивитися машину в роботі. Наша виставка дозволяє це робити в повній мірі.

«АгроЕкспо» корисна як для розвитку сільгоспмашинобудування, так і для аграрія, який може побачити все, що хоче показати йому виробник і, пройшовши сто метрів, пересвідчитися на власні очі, як працює техніка, порівняти її з іншою безпосередньо в роботі. Саме для цього у нас є польові демонстрації. Сьогодні багато компаній записуються на них, бо хочуть показати реальну роботу. Це дуже важливо. Столичні виставки такого не пропонують.

«КП»: Скільки чекаєте учасників і відвідувачів виставки, чи будуть серед них відомі бренди?

Павло Штутман: Очікуємо близько півтисячі учасників і десь 20 тисяч відвідувачів. До «Агро­Експо» проявили інтерес такі відомі світові компанії, як «John Deere», «Case New Holland», «Lemken», «AGCO», «Vaderstad». Готується продемонструвати свою продукцію і Харківський тракторний завод.

«КП»: Чи представлятиметься  нова продукція «Червоної зірки» цьогоріч?

Павло Штутман: Однозначно. Це будуть широкозахватні машини, нові модернізовані машини, оприскувачі, розкидувачі добрив, сільськогосподарські навантажувачі та інша техніка.

«КП»:  Із кожним роком до «Агро­Експо» залучається все більше іноземних учасників...

Павло Штутман: Україна, на жаль, бідна на ініціативу. Однак люди, які її проявляють, можуть бути досить успішними. Скажімо, організувалася виставка «АгроЕкспо», і до неї вже підтягується багато компаній, у яких немає представництв в інших містах – утворилася певна тусовка. Як міста будувалися на перетині торгових шляхів, а бізнес, створювався там, де існує транш, так і компанії підтягуються. Ми бачимо, що сьогодні утворився пул не тільки компаній, які виробляють сільгосптехніку, а й тих, хто продає добрива, насіння. Наприклад, підприємство «Агроресурс», яке поряд із виставкою, теж на вулиці Мурманській, організувало полігон для висіву свого насіння. У результаті аграрій може вільно під’їхати і подивитися, який є урожай із того чи іншого насіння, оцінити ефективність сортів різних культур... Можна самому порівняти і вибрати. Відтак утворюється ще й такий пул, кластер. Усі виграють, перш за все – наш аграрій, який у результаті має більше можливостей. До того ж на виставці між виробниками є велика конкуренція, оскільки всі компанії намагаються показати свої найкращі машини, якими будуть тіснити, відвойовувати ринок і боротися за споживача.­ Відповідно пропонуються найкращі технології, товари... Це також відкриває нові можливості для комерційного бізнесу області в першу чергу.

Те саме стосується і жителів Кіровограда. Вони відвідують виставку, цікавляться таким бізнесом, вникають, беруть приклад і теж підтягуються до виробництва. Не хочу зараз називати конкретно, але це вже низка компаній.

«КП»: Нині економіка, як і країна в цілому, переживає не найкращі часи. Чи складно організовувати виставку у цей непростий період?

Павло Штутман: Розумієте, люди завжди народжуються, їдять і помирають. Сфери, які задіяні у цих процесах, завжди мають споживання – поки існує людина. Тому, не дивлячись на проблеми нашої економіки, на зниження комерційної активності в країні, попит на сільгосптехніку, якою по суті «добувається» їжа, все-таки є. Зараз багато підприємців переміщуються в аграрний сектор. Ті компанії, які, скажімо, були в секторах, що обслуговують населення, намагаються диверсифікувати себе в обслуговування аграрного сектора, який сьогодні є найбільш платоспроможним.

«КП»: Якими новинками здивує «АгроЕкспо-2015»?

Павло Штутман: На цій виставці ми плануємо дати старт темі тваринництва, оскільки бачимо до неї неабиякий інтерес.

Це питання назріло вже давно. Нещодавно підготовку до виставки оцінив губернатор, задав питання, серед яких – і про тваринництво. Не знаю, якою мірою вийде її реалізувати цьогоріч, але наступного року будемо представляти тварин стовідсотково. Справа в тому, що для цього потрібні спеціальні капітальні спорудження, певні умови. Тому ми уже зараз почнемо займатися цим питанням, щоб у 2016 році вийти з усією потужністю і на дорстойний рівень.

Також ми працюємо над галузевими дискусіями, в першу чергу в аграрному секторі, оскільки основний наш споживач – аграрій. Ми створюємо спеціальний майданчик – зал на три сотні місць, де проводитимуться панельні дискусії, обговорюватимуться різні питання, презентуватимуться нові технології. Це робиться для того, щоб полегшити проникнення цих технологій до аграріїв. Цьому напрямку ми плануємо приділити особливу увагу.­ Адже відомо: якщо компанія працює більш ефективно, ефективнішою стає економіка, а отже покращується рівень життя населення.

Традиційно на виставці відбудеться «Покровський ярмарок». Люди доб­ре про нього знають, для них це вже знайома тусовка. У жителів нашої області є потреба відвідувати такі заходи. З одного боку це певний драйв для мешканців сільської місцевості, з іншого – для міських, які з задоволенням ідуть на і ярмарок. До речі, і цього року там виступатимуть народні колективи. «Покровський ярмарок» організовується, зокрема,  за традиціями фермерів США та Канади. Ми переймаємо їхній досвід, щоб зробити захід ще цікавішим для людей.

Виставка «АгроЕкспо» відбудеться 1-3 жовтня за адресою: місто Кіровоград, вулиця Мурманська,8. 
e-max.it: your social media marketing partner