Обіцяних субсидій люди чекають по кілька місяців
Система нарахування субсидій, запущена урядом ще навесні, у пік сезону, коли платіжки просто вбивають, загальмувала. Здавалося б уже не треба подавати декларації і заяви, адже пільгу обіцяли нараховувати автоматично, а отже і часу на її призначення мали б витрачати менше, але де там! Тисячі кіровоградців по кілька місяців оббивають пороги відділів субсидій і ЖЕО, де тепер видають папери, проте бажаної допомоги отримати не можуть.
–Коли навесні мені призначили субсидію, сказали – зверніться на початку жовтня, вам автоматично допомогу перерахують, бо почнеться опалювальний сезон, – ділиться своїми поневіряннями кіровоградка Людмила. – Я пішла на початку жовтня у відділ субсидій Кіровського району, сказали прийти в кінці місяця, потім – у листопаді. Минулого тижня пішла знову туди, кажуть папери вже передали в ЖЕО, пішла в ЖЕО, а там нічого немає. Кажуть, телефонуйте. То мене просто водять за ніс?
Ажіотажу у відділах субсидій немає, бо документи на допомогу тепер видають у ЖЕО. Там людей ще менше, бо за тиждень отримують усього кілька справ про нараховані субсидії. Люди кажуть, допомогу спеціально затримують, щоб вони встигли сплатити повні платежі за комунальні послуги. Проте більшість ці платежі просто відкладає, бо сплатити усі рахунки не в змозі.
– Уже другий місяць відкладаю оплату за тепло, чекаю, що дадуть субсидію. Кілька разів ходила у відділ, а там кажуть, то ще не нарахували, то немає паперу, щоб роздрукувати. Скільки до них можна ходити!? – обурюється пенсіонерка Тамара Олександрівна.
Чому так довго автоматично перераховують субсидії, «КП» кілька днів намагалася з’ясувати у центрі надання державних допомог управління праці та соцзахисту населення Кіровського райвиконкому, проте телефонна лінія там постійно зайнята. Натомість на дзвінок одразу відреагували на Гарячій урядовій лінії. Там пообіцяли за тиждень з’ясувати проблему. Із досвіду отримання субсидій навесні знаємо, що на дзвінок «з гори» реакція буде. От тільки виникає питання, невже працівникам відділу субсидій, щоб виконувати свої обов’язки, за які отримують зарплату, треба наганяй вищого керівництва?
–Коли навесні мені призначили субсидію, сказали – зверніться на початку жовтня, вам автоматично допомогу перерахують, бо почнеться опалювальний сезон, – ділиться своїми поневіряннями кіровоградка Людмила. – Я пішла на початку жовтня у відділ субсидій Кіровського району, сказали прийти в кінці місяця, потім – у листопаді. Минулого тижня пішла знову туди, кажуть папери вже передали в ЖЕО, пішла в ЖЕО, а там нічого немає. Кажуть, телефонуйте. То мене просто водять за ніс?
Ажіотажу у відділах субсидій немає, бо документи на допомогу тепер видають у ЖЕО. Там людей ще менше, бо за тиждень отримують усього кілька справ про нараховані субсидії. Люди кажуть, допомогу спеціально затримують, щоб вони встигли сплатити повні платежі за комунальні послуги. Проте більшість ці платежі просто відкладає, бо сплатити усі рахунки не в змозі.
– Уже другий місяць відкладаю оплату за тепло, чекаю, що дадуть субсидію. Кілька разів ходила у відділ, а там кажуть, то ще не нарахували, то немає паперу, щоб роздрукувати. Скільки до них можна ходити!? – обурюється пенсіонерка Тамара Олександрівна.
Чому так довго автоматично перераховують субсидії, «КП» кілька днів намагалася з’ясувати у центрі надання державних допомог управління праці та соцзахисту населення Кіровського райвиконкому, проте телефонна лінія там постійно зайнята. Натомість на дзвінок одразу відреагували на Гарячій урядовій лінії. Там пообіцяли за тиждень з’ясувати проблему. Із досвіду отримання субсидій навесні знаємо, що на дзвінок «з гори» реакція буде. От тільки виникає питання, невже працівникам відділу субсидій, щоб виконувати свої обов’язки, за які отримують зарплату, треба наганяй вищого керівництва?