Юрій Тітов: Освоюємо нові технології та ринки збуту

, Тетяна ЛЕВІНСЬКА, «КП»

614Не зважаючи на загальносвітову тенденцію спаду машинобудування, яка не оминула й Україну, ПрАТ «Гідросила Груп» демонструє стабільну роботу. За дев’ять місяців нинішнього року обсяги продажів групи компаній порівняно з торішніми показниками знизилися лише на відсоток, повідомив генеральний директор Юрій Тітов.

 

Юрій Тітов пояснює: «Гідросила» змогла вчасно відреагувати на сучасні виклики та правильно переорієнтувати ринок збуту, тому цього року частка експорту у продажах зросла на 1,12%.

 

– Якщо країни СНД стали купувати менше продукції, то такі країни як Китай, Франція, Німеччина та Казахстан навпаки купують більше, – говорить він. – Китайці, наприклад, зацікавилися нашими комплектуючими для гірничозбагачувальних робіт, а Європа давно і всерйоз цікавиться енергозберігаючими технологіями.

 

Крім того, «Гідросила» бере активну участь у різноманітних міжнародних виставках, найбільша з яких була у Ганновері. Там для виробників комплектуючих виділили цілий павільйон та провели хорошу презентацію. Як результат, кіровоградці отримали багато позитивних відгуків та корисних контактів.

 

Сьогодні група підприємств «Гідросила» залишається одним із основних постачальників гідроагрегатів на підприємства-виробники будівельних, дорожніх, комунальних, сільськогосподарських та спеціальних машин у СНД  та має одну з найбільших мереж розповсюдження продукції у регіоні. Мережа розповсюдження і сервісного обслуговування продуктів компанії сьогодні налічує 170 підприємств у більш ніж 50 країнах світу.

 

На початку жовтня у Кіровограді пройшов традиційний дилерський з’їзд, який зібрав 140 представників 90 компаній-партнерів групи «Гідросила» з України, Росії, Білорусії, Казахстану, Молдови, Литви, Польщі, Угорщини, Болгарії та Азербайджану. Їм продемонстрували нові розробки та розповіли про зміни у політиці компанії щодо якості, сервісного обслуговування продукції.

 

Загалом обсяг реалізованої продукції з початку року склав більше 218,5 мільйона гривень.

 

Разом із експортом, на підприємстві стабільно зростає і середня заробітна плата. Якщо в області в середньому працівники отримують трохи більше двох із половиною тисяч гривень, то на «Гідросилі» – 3430 гривень.

 

Крім того, на підприємствах «Гідросили» турбуються і про соціальну складову. Зокрема, у рамках програми «Онко-стоп», 96 відсотків працівників  пройшли профілактичний огляд, а четверо  отримали кошти на операцію. Водночас працівникам заводу відшкодовують 30 відсотків вартості оздоровчої путівки, а молодим спеціалістам доплачують за категорію… та знання іноземних мов. Останнє, зокрема, ой, як потрібне для підприємства, адже значна частка продукції йде на експорт.

 

Отож, якщо ви молоді, активні та маєте вищу технічну освіту, на підприємстві вам будуть раді. Щоправда, більше «Гідросила» цінує випускників КПІ, а також Харківського та Дніпропетровського технічного університетів. 

 

e-max.it: your social media marketing partner