У Малій Висці обговорили створення міського бренду

, КП

02888У Малій Висці провели громадське обговорення бренду міста 20 квітня, повідомляють у міськраді.

Участь в обговоренні взяли працівники міської ради, бюджетних установ, підпорядкованих міській раді, та усі бажаючі.

Презентувала проект бренду міста Мала Виска заступник міського голови Алла Жовтило.

Розробники – Ірина Ткаченко і Артем Луценко, які працювали у рамках програми «ДОБРЕ» та громадської організації «Територія успіху» – запропонували шість варіантів проектів бренду.

Присутні дійшли висновку, що розроблений бренд цілком відтворює характерні риси міста і створює позитивний імідж центру Маловисківської громади.

Учасники обговорення також погодилися, що слоган «Мала Виска – місто, що окрилює» – вдалий за змістом і легко запам’ятовується.

Після громадського обговорення зображення бренду допрацюють, після чого внесуть на чергову сесію міської ради на затвердження.
e-max.it: your social media marketing partner