У Кіровограді за дві доби створили 14 комп’ютерних ігор

, Олена Сідорова

2915У головному корпусі Кіровоградської льотної академії вперше в Україні працювала національна секція всесвітнього конкурсу Global Game Jam. За 48 годин учасники конкурсу встигли розробити аж 14 комп’ютерних ігор, повідомляють в академії.

На запрошення оргкомітету відгукнулося більше 70 розробників комп’ютерних ігор з Кіровограда, Одеси, Вінниці, Харкова, Запоріжжя, Києва та інших населених пунктів України.

Спочатку учасники конкурсу отримали тему гри, яку вони мають розробити. А через 48 годин напруженої роботи (спостерігати за якою можна було у прямій трансляції через офіційний сайт КЛА НАУ) на розгляд компетентного журі вони надали 14 завершених повноцінних ігор.

Опісля презентацій конкурсанти отримали спеціальні призи. Дмитро Васильєв (компанія «200x300 Studio») вручив приз за оригінальне графічне оформлення художниці команди, що створила гру Keyman, – Наталії Кухаренко. Дмитро Дурач (компанія «Onix System») нагородив за цікаві технічні рішення два команди: розробники гри Keyman (Катерина Фоменко, Дмитро Годун, Олексій Кухаренко, Наталія Кухаренко) і Clap-Clap (Дмитро Большаков, Євген Цимбал).

Рейтингові призи, надані ЗАТ «Гідросила-груп», розподілилися наступним чином:

III місце – Ritual of Ra, гра про те, як єгипетський бог сонця бореться з силами темряви. Розробники: Анна Петрашова, Микола Мозговий, Баграт Саатсазов.

III місце – Clap-clap, гра, в якій гравець управляє персонажем за допомогою найдревнішого ритуалу – плеску в долоні. Розробники: Дмитро Большаков, Євген Цимбал.

II місце – Julimbit, гра, в якій два гравці (грають за Шекспіра і Ромео) повинні діяти спільно, щоб визволити Джульєту. Розробники: Євген Курятенко, Сергій Витухин, Владислав Щербан, Владислав Українцев.

I місце – Viy, гра, що передає колорит гоголівського фентезі, але в якій, якщо постаратися, можна стати переможцем. Команда кіровоградців: Максим Набока, Максим Єрмолаєв, Катерина Типа, Оксана Анастасієва, Світлана Симонова, Вадим Симонов, Богдан Гончар, Інесса Гончар, Филип Негреєнко.

Кожен учасник конкурсу отримав сертифікат від оргкомітету і, головне, – безцінний досвід командного інтенсивного творчості, власну гру, контакти з однодумцями, заряд позитивних емоцій і мотивації до подальших розробок та інші подібні «скарби».

 2910

 2911

 2912

 2913

 2914

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

e-max.it: your social media marketing partner