Передвиборчий окультизм, «докторські» звички і рикші-агітатори – так кандидати привертають до себе увагу

,

1438До кінця передвиборчої кампанії залишається тиждень, а кандидати все більше і більше вражають. Чи то їм так хочеться отримати омріяний мандат, чи вже просто потомилися і від того сходять із глузду, але креатив із них пре. Щось додає плюсів, а щось конкретно віднімає. «КП» проаналізувала це.

Передвиборчий окультизм?
Цього тижня інтернет буквально розірвала прес-конференція однієї кан­дидатки в нар­депи. Чи то технологи вже не знають, як привернути увагу до своєї замовниці, чи якісь атмосферні фронти тиснуть на жінку, але щойно вона відкриває рота, у слухачів починається істерика. Від сміху. Остання її заява видалася особливо оригінальною. Кандидатка раптом заявила про окультний обряд над трьома фазанами в дендропарку, вчинений її конкурентом.

– Я знаю, що Янукович таке любив. Вони їздили на Афон і паралельно окультними обрядами займалися.., – продемонструвала свою обізнаність у захопленнях президента-втікача колишня «регіоналка» і зауважила, що вона, на відміну від інших, – людина набожна, бо їздить до Почаївської лаври… до Львова, у той час, як святиня упродовж століть знаходиться у Тернопільській області.

«Доктор», який іде
Не менше потішив штаб фаворита кіровоградської виборчої гонки Костянтина Яриніча. Головний лікар обласного онкодиспансеру, стоячи в медичному костюмі, раптом на біл-бордах і сіті-лайтах став «доктором», який іде лікувати країну.

Рикші-агітатори
На тлі потен­цій­них кон­курентів помітно вирізняється перед­виборча кампанія кандидата Артема Стрижакова. Той своїм козирем обрав молодість і ефективність. Окрім традиційних must-have висуванця – палаток, листівок, газет і календариків, той забезпечив себе агітаційними ноу-хау. На вулицях обласного центру наприкінці минулого тижня з’явилися такі собі велорикші – креативні велосипеди, позаду яких – конструкції з агітаційними щитами.

Крім того, він озброївся величезним екраном, що закріплений на машині, на якому транслюються ролики і гасла кампанії Стрижакова.

Тихіше їдеш, далі будеш?
Доволі спокійно і впевнено до своєї мети просувається син відомого кіровоградського магната Максим Березкін. Його гасла на біл-бордах і сіті-лайтах хоча й відрізняються своєю стриманістю, все ж беруть конкурентів, як кажуть, «на слабо», запитуючи, що зробили інші. Сам Максим хизується сумами податків, сплаченими до бюджету, та робочими місцями на підприємстві свого тата.

На вибори – як в АТО
Із вишиванкою на агітаційних палатках проводить свою виборчу кампанію екс-губернатор Кіровоград­щини Олек­сандр Петік, а точніше його штаб, бо, як кажуть знаючі люди, сам він нібито другий тиждень проходить навчання у якійсь військовій частині на сході, бо таки вирішив виконати свою обіцянку і піти в АТО.

Цікаво, що своїми рекламними площинами йому поступився молодший Табалов, який зняв свою кандидатуру з перегонів.

На біл-бордах Петіка – незмінне і слабо зрозуміле гасло, в якому він – киянин – закликає кіровоградських виборців реєструвати свої вимоги…

Нецікаво і нудно
Певно, найба­нальніші обіцянки кіровоградці бачать із кількох біл-бордів кандидата Сергія Михальонка. Він обіцяє «сильну, заможну і незалежну Україну». Іти з таким меседжем до людей – повний цинізм, бо сам він не виконав у тисячу разів дрібнішу обіцянку – скласти повноваження депутата міської ради…

Так само слабо помітна кампанія й решти мисливців за мандатом нардепа. А все тому, що насправді їхня участь у парламентській кампанії – це генеральна репетиція до наступних місцевих виборів, які, як заявив Президент, відбудуться зовсім скоро.
e-max.it: your social media marketing partner