Битва за Кіровоград: до виборів ще далеко, а бруд уже ллється

,

1977Ще до кінця не зрозуміло, коли саме відбудуться місцеві вибори і хто балотуватиметься, а в Кіровограді вже стартувала кампанія. Поки – у найгіршому своєму прояві. Містом стали активно розкидати листівки, націлені проти екс-очільника області, а нині народного депутата Сергія Ларіна та депутата міської ради Артема Стрижакова. Хто продукує цей бруд – мають з’ясувати правоохоронці. А тим часом не зайвим буде розібратися, кому вигідні такі провокації.

Перша піар-атака сталася ще у березні. Тоді кіровоградських жінок ли­стівками, поклеєними на під’їздах багатоповерхівок, обоє нібито вітали з 8 березня. Артем Стрижаков припустив, що це лише початок застосування брудних технологій проти нього. Зрештою, так і сталося.

Уже за місяць з’явився свіжий «шедевр» – політичні опоненти випустили у світ оголошення про роздачу в приймальній депутата міськради кожному, хто звернеться, по тисячі гривень. Оголошення клеїли всюди: на вікнах перших поверхів, на дитячих майданчиках, на автомобілях... До цього вигаданого проекту приплели знову Сергія Ларіна, а для більшої переконливості – благодійний фонд «Розвиток Кіровоградщини».

Третя листівка з’я­вилася напередодні Дня Перемоги. Її зробили відверто сепаратистською, аби збурити кіровоградців, – на карті України відрізали Крим і намалювали георгіївську стрічку. На цю провокацію колишній керманич області відреагував жорстко, назвавши тих, хто це зробив, останніми покидьками, що використали пам’ять визволителів для зведення політичних рахунків.

А минулого тижня у мережі виклали постановочне відео. На ньому, знову у прив’язці до екс-очільника Кіровоградщини, невідомі вручають кільком жіночкам конверти з грішми, вказуючи, що це та сама «тисяча». Проте тут Ларін зробив хід конем – звернувся до користувачів соцмережі допомогти встановити особи жінок, яких використали для «чорного» піару, розраховувати таким чином вийти на виконавців, а далі – на замовника.

Втім, довго чекати не довелося – імовірний замовник сам погорів. Інтернет-ресурси, які першими в Кіровограді розтиражували згадану відео-провокацію, – «Рідний Кіровоград» і «Гречка», за дивним збігом обставин пов’язують із родиною олігархів Табалових.

Усе було б нічого, якби представника чи не найзаможнішої сім’ї регіону – Андрія Табалова – не називали одним із потенційних кандидатів у міські голови. Тож, схоже, все стає на свої місця.

Однак кіровоградці добре пам’ятають методи, за якими звик працювати Табалов-молодший. Особливо людям запам’яталися вибори-2012, коли йому – кандидату у нардепи – закидали підкуп виборців. А згодом і звинуватили у зраді, бо батько й син у Верхов­ній раді відмовилися вступати до фракції «Батьківщина». Тоді Табалових охрестили «тушками».

Однак це не єдине розчарування – отримавши мандат парламентарія, Андрій Табалов фактично не виконав жодної своєї передвиборчої обіцянки.

Нині ж, як повідом­ляли кіровоградські ЗМІ, від імені Табалова-молодшого мі­стянам несуть пакунки з продуктовими наборами. До них також вкладають газетку, де описують ледь не віртуальні досягнення сина олігарха.

До речі, деякі політологи зауважують, що чим ближче до виборів, тим більше бруду литиметься на Сергія Ларіна і Артема Стрижакова. По-перше, екс-очільник Кіровоградщини, навіть не зважаючи на те, що знаходиться в столиці, продовжує зберігати високий рівень підтримки серед жителів як обласного центру, так і всього регіону. По-друге, Артем Стрижаков, здобувши третє місце у торішніх парламентських перегонах і продовжуючи системно працювати для кіровоградців, має реальні шанси стати фаворитом майбутніх мерських перегонів, що теж не може не нервувати олігархічну сім’ю. Тим більше, Стрижаков є в опозиції до чинної міської влади, чого не скажеш про Андрія Табалова, який, кажуть, уже фактично керує обласним центром. А результат кожен із нас бачить щодня: пивні намети, розбиті дороги, засилля реклами і повна байдужість до реальних людських проблем…
e-max.it: your social media marketing partner