«Ятрань» – якісна і безпечна продукція, якою пишається Кіровоградщина

,

03879М’ясокомбінат «Ятрань» невдовзі святкуватиме 90-річчя свого заснування. За ці роки його продукція стала однією з найвідоміших в Україні і завоювала прихильність покупців далеко за межами держави, а підприємство багаторічною роботою підтвердило приклад соціально відповідального бізнесу. Виконавчий директор Наталія Артеменко розповідає, виробництво і нині розвивається, шукає нові підходи, постійно вдосконалюється і створює умови, аби споживачам було зручно і комфортно купувати продукцію. Процес і технологію відкрито показали журналістам, аби ті на власні очі впевнилися, що на усіх етапах дотримуються сучасних стандартів і працюють із відповідальністю та любов’ю.

Якість і контроль

Перше, що треба зробити перед входом на виробництво, – пройти дезінфекцію. Автоматична система пропуску дозволяє прохід лише тоді, коли руки і взуття знезаражені. Журналістам показали один із ковбасних цехів. Він складається із трьох поверхів, на кожному з яких відбуваються певні процеси – від підготовки сировини, виробництва продукції до пакування і підготовки до реалізації.

– Перед тим, як сировина потрапляє на виробництво, вона проходить ветеринарну перевірку на предмет придатності. Ми впевнені в її якості. Без дозволів бактеріологів, які щодня проводять експрес-тести, робочий процес не починається, – наголошує виконавчий директор.

Крім ковбасних, підприємство має м’ясожировий, пельменний і рибний цехи.

– За 90 років роботи підприємство неодноразово змінювало назву, форму правління. На сьогоднішній день це потужне підприємство, яке має повний цикл переробки і підготовки до реалізації готової продукції, а також широкий асортимент – майже три сотні видів виробів. У першому півріччі 2018 року, наприклад, два ковбасні цехи випустили 7155 тонн, – ділиться Наталія Артеменко.

 

03883 03878

 

Протягом 18 років «Ятрань» працює за державними стандартами, а також стандартами міжнародних систем управління якістю ISO, безпечності харчових продуктів НАССР та харчової безпеки FSSC.

«Ятрань» є переможцем шостого Українського національного конкурсу з якості, всеукраїнських національних конкурсів «Кращий роботодавець року» та «100 кращих товарів України», конкурсу «Вибір року», національного рейтингу «ТОП-100. Кращі компанії року».

– Цьогоріч «Ятрань» запропонувала покупцям такі нові вироби, як сирокопчені ковбаски Smoke Joe та тушковане м’ясо в пакеті Pulled Pork, яке в Україні не виробляє жоден інший м’ясокомбінат. Щоб випускати продукцію високої якості, ми щороку інвестуємо в оновлення технологічного обладнання близько восьми мільйонів гривень, – розповіла керівниця підприємства.

Бюджетоутворююче підприємство міста

Минулого року підприємство сплатило податків майже 98 мільйонів гривень.

– Це живі кошти, які з розрахункового рахунку підприємства надійшли на рахунки казначейства. Щоб розуміти масштаби – бюджет обласного центру становить два мільярди 400 мільйонів гривень, з них 4% забезпечив наш м’ясокомбінат. Це означає, що місто два тижні в році працювало за кошти «Ятрані», – наголосила Наталія Артеменко.

Водночас торік у Пенсійний фонд підприємство відрахувало 26 мільйонів гривень.

– При середній пенсії – це утримання протягом року майже тисячі пенсіонерів. Це ті здобутки, до яких ми йшли 90 років і якими варто пишатися, – уточнила виконавчий директор.

Працюючи в легальному секторі економіки, м’ясокомбінат «Ятрань» також платить військовий збір, який за шість місяців 2018 року становив мільйон гривень, а з початку війни на сході країни –­

шість мільйонів гривень. Це не враховуючи допомоги, яку фірма надає як конкретним учасникам АТО, так і окремим підрозділам – 57-й бригаді та третьому окремому полку спецпризначення.

Крім того, 1600 робітників підприємства офіційно працевлаштовані, мають повний соціальний пакет і конкурентну заробітну плату.

 

03877 03876


Замість «вагончиків» – зручні магазини

Стратегія розвитку м’ясокомбінату «Ятрань» передбачає вдосконалення продукції, розширення асортименту, переоснащення обладнання та оновлення точок торгівлі.

Протягом трьох останніх років «Ятрань» не збільшувала свою мережу, яка на сьогодні налічує 18 магазинів, 30 фірмових кіосків та 31 пересувний кіоск у різних регіонах країни – не тільки в Кіровоградській, а й у Дніпропетровській, Миколаївській та інших областях.

– Ми провадимо стратегію оновлення і створення більш комфортних умов для покупців і працівників. Це заміна торговельних кіосків на колесах, які змушують покупця стояти на вулиці, на павільйони, які дають змогу зайти в приміщення, де влітку прохолодно, а взимку тепло, – зауважила Наталія Артеменко. – Це більш зручна подача товару та більший асортимент, який ми можемо запропонувати покупцю. Також ми пишаємося тим, що наше підприємство співпрацює майже з усіма національними торговими мережами.

На запитання, що серед жителів обласного центру існує думка, начебто у «Ятрані» більше в місті МАФів, ніж у конкурентів, виконавчий директор підприємства зазначила: фірма має 14 МАФів і дев’ять пересувних кіосків, у ТОВ «Черняхівські ковбаси» 34 МАФи, а в ТОВ «Соколівсь­кий м’ясокомбінат «Українські ковбаси» – два десятки.

 

03881 03880

 

Стратегія – розвиток

Журналісти переконалися, що підприємство – це, в першу чергу, велика кількість людей, яка працює відповідально і від якої залежить те, що в результаті потрапить до споживача. До того ж, підприємство чітко реагує на запит ринку, на зауваження і побажання споживачів, технологи активно працюють над новинками, а колектив постійно навчається і підвищує свою кваліфікацію.

– Основними принципами нашого виробництва є якісна сировина, якісна готова продукція і задоволений споживач, – зазначає Наталія Артеменко. – Для того, щоб забезпечити всі ці фактори, на всіх етапах ми витримуємо санітарію, гігієну, технологію, виробничу і технологічну дисципліни, виконуємо нормативні документи. Це вироблялося роками. І підсумок 90-річчя – стабільна робота і постійна підтримка іміджу і марки на вищому рівні. Ми вкотре переконуємося, що напрямок на виробництво тільки якісної продукції обраний правильно. У нас є здобутки, якими можна пишатися і ділитися.

фото: Григорій Зуб, CBN

 

03882

e-max.it: your social media marketing partner