В області змінився постачальник електроенергії

, Любов Попович

06179Ще не встигли жителі області взяти втямки нового постачальника газу і розібратися з новими платіжками за блакитне паливо, як отримали аналогічні повідомлення про зміну з січня постачальника електроенергії. Люди збентежені і запитують, яким чином їх торкнуться ці зміни, чи треба йти в РЕМи, аби підписати угоди з новою компанією?

– Людям нікуди ходити не треба. Для них зміняться тільки реквізити у платіжних квитанціях і особові рахунки. Нові квитанції кожному споживачеві принесуть додому, – запевнив прес-секретар «Кіровоград­­обленерго» Сергій Богомільчук і пояснив, зміна постачальника електроенергії зумовлена законом. Відтак із 1 січня наступного року за послугу слід сплачувати ТОВ «Кіровоградська обласна енергопостачальна компанія». За обленерго залишається обслуговування електромереж.

– Людям не потрібно йти в РЕМи для підписання договорів. Перша оплата за квитанціями, які отримають споживачі, означатиме автоматичну згоду на постачання послуги, – наголосив співрозмовник «КП».

Утім в «Кіровоградобленерго» зауважили, споживачам слід зафіксувати показники лічильників станом на 1 січня і до 5 січня повідомити їх компанії, щоб їм максимально точно зробили нарахування. Якщо хтось не встигне чи не зможе цього зробити, у такому разі нарахування здійснюватиметься автоматично, враховуючи середньостатистичні показники споживання.

Енергетики нагадали, нині суттєво скоротився термін, у який здійснюється відключення абонента у разі несплати ним заборгованості, – до 10 днів.

– Відновлення постачання послуги здійснюється лише після повної оплати споживачем заборгованості і компенсації витрат на повторне підключення. Це можуть бути суми у кілька разів більші, ніж сам борг, –
акцентують у компанії. – Тому радимо споживачам, які мають заборгованість, погасити її до кінця року, аби уникнути непорозумінь і відключень.

Показники лічильника можна передавати, зателефонувавши до кол-центру 0800-501-148 (цілодобово та безкоштовно) чи РЕМу за місцем проживання (телефон вказаний у рахунку на оплату), скористатися власним кабінетом на сайті компанії: www.kiroe.com.ua або надіслати дані електрон­­ною поштою: [email protected], [email protected], вказавши адресу, прізвище, ім’я та особовий рахунок.

 

фото: persha.kr.ua

e-max.it: your social media marketing partner